Liczba wydanych publikacji: 1205

Zarządzanie silną marką

Zarządzanie silną marką

Książka przygotowana w naszym Wydawnictwie na zlecenie Wolters Kluwer Polska.
Opracowanie obejmowało:
• opracowanie redakcyjne
• skład i łamanie
• dwie korekty
• obsługę korekty autorskiej…

Szczegóły produktu

Tytuł:

Zarządzanie silną marką

Autor:  Marzanna K. Witek-Hajduk
Format: 176 x 250
Oprawa: miękka
Wydano: nakładem Wolters Kluwer Polska – Oficyna, 2011 r
ISBN: 978-83-264-1333-9
 

 

 

 

Opis:

 

Książka przygotowana przez nasze Wydawnictwo na zlecenie Wolters Kluwer Polska.

Opracowanie obejmowało: redakcję, korekty, indeksy, skład i łamanie.

 

Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji -nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych – wciąż rośnie, Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości.

Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia:

  • definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji,
  • elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych,
  • prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne,
  • narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki,
  • proces kształtowania programu lojalnościowego marki, rodzaje funkcjonujących programów,
  • semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki,
  • najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.