
Książka przygotowana w naszym Wydawnictwie na zlecenie Wolters Kluwer Polska.
Opracowanie obejmowało:
• opracowanie redakcyjne
• skład i łamanie
• dwie korekty
• obsługę korekty autorskiej…
Szczegóły produktu
Tytuł: | Zarządzanie kompetencjami. Teoria i praktyka |
Autor: | Tadeusz Oleksyn |
Format: | 176 x 250 |
Oprawa: | miękka |
Wydano: | nakładem Wolters Kluwer Polska – Oficyna, 2010 r |
ISBN: | 978-83-7526-719-8 |
Opis:
|
Książka przygotowana przez nasze Wydawnictwo na zlecenie Wolters Kluwer Polska.
Opracowanie obejmowało: redakcję, korekty, indeksy, skład i łamanie.
W ostatnich latach wzrosło niepomiernie zainteresowanie kompetencjami zarówno organizacji, jak i pracowników. Oferowana książka podejmuje to wyzwanie.Autor wyjaśnia pojęcia związane z zarządzaniem kompetencjami i rolami organizacyjnymi, podaje charakterystyki najważniejszych kompetencji, opisuje przywództwo od strony kompetencji i ich zwiększania. Omawia portfele kompetencji najważniejszych grup ludzi związanych z sektorem przedsiębiorstw: przedsiębiorców-biznesmenów, menedżerów i liderów (pokazując różnice między nimi), specjalistów, pracowników merytoryczno-wykonawczych i operacyjnych. Charakteryzuje także zarządzanie własnymi kompetencjami (self-management). Obecne, drugie wydanie zostało zaktualizowane i rozszerzone, między innymi o zaprezentowane w załącznikach profesjogramy. Adresaci: Książka zainteresuje zarówno teoretyków, jak i praktyków zarządzania, a także wielu ludzi luźniej związanych z zarządzaniem, którzy chcieliby pełniej zrozumieć to, co się dzieje w ich organizacjach i lepiej zarządzać swoim potencjałem i swoim czasem. |