
Książka przygotowana w naszym Wydawnictwie na zlecenie Wolters Kluwer Polska.
Opracowanie obejmowało:
• opracowanie redakcyjne
• skład i łamanie
• dwie korekty
• obsługę korekty autorskiej…
Szczegóły produktu
Tytuł: | Marketing żywności |
Autor: | Hanna Górska-Warsewicz , Monika Świątkowska , Karol Krajewski |
Format: | 176 x 250 |
Oprawa: | twarda |
Wydano: | nakładem Wolters Kluwer Polska – Oficyna, 2013 r |
ISBN: | 978-83-264-4417-3 |
Opis:
|
Książka przygotowana przez nasze Wydawnictwo na zlecenie Wolters Kluwer Polska.
Opracowanie obejmowało: redakcję, korekty, indeksy, skład i łamanie. Szczegółowej analizie poddano następujące zagadnienia:
Publikacja ma charakter zarówno teoretycznego, jak i praktycznego przewodnika po skomplikowanym świecie współczesnego marketingu. W jej treści wykorzystano liczne przykłady z praktyki marketingowej przedsiębiorstw sektora żywnościowego, w dużej mierze wywodzące się z doświadczeń własnych Autorów. Książkę warto polecić studentom uczelni ekonomicznych i technicznych oraz innych uczelni wyższych, którzy kształcą się na kierunkach ekonomicznych – zarządzanie, inżynieria i organizacja produkcji, towaroznawstwo i ekonomia – ale także na kierunkach rolniczych, w tym szczególnie technologia żywności i żywienie człowieka. Będzie też przydatna menedżerom i praktykom gospodarczym odpowiadającym za działania marketingowe i handlowe w przedsiębiorstwach i organizacjach sektora żywnościowego. |