Liczba wydanych publikacji: 1205

Marketing usług zdrowotnych

Marketing usług zdrowotnych

Książka przygotowana w naszym Wydawnictwie na zlecenie Wolters Kluwer Polska.
Opracowanie obejmowało:
• opracowanie redakcyjne
• skład i łamanie
• dwie korekty
• indeks

Szczegóły produktu

Tytuł: Marketing usług zdrowotnych
Autor: Beata Nowotarska – Romaniak
Format: B5 (148 x 210mm)
Oprawa: miękka
Wydano: nakładem Wolters Kluwer Polska , 2012r.
ISBN: 978-83-264-4110-3
 

 

Opis:

 

Książka przygotowana przez nasze Wydawnictwo na zlecenie Wolters Kluwer Polska.

Opracowanie obejmowało: redakcję, korekty, indeksy, skład i łamanie.

Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnien dotyczących marketingu placówek służby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Książka pomaga:

  • zrozumieć, na czym polega plan marketingowy,
  • poznać role i funkcjonowanie systemu informacji w działalności placówek opieki zdrowotnej,
  • zdobyć umiejętność zastosowania metody SWOT do wyboru strategii marketingowej,
  • posiąść umiejętność dokonywania segmentacji rynku usług zdrowotnych,
  • zrozumieć znaczenie koncepcji marketingu-mix i jej elementów.

Przejrzysty układ treści ułatwia Czytelnikowi szybkie przejęcie od teorii i definicji kluczowych pojęć marketingu usług zdrowotnych do praktycznych wskazówek dotyczących budowy planu marketingowego.

Adresaci:
Adresatami książki są menedżerowie i pracownicy wszystkich placówek opieki zdrowotnej oraz studenci kierunków ekonomicznych, medycznych, słuchacze szkól biznesu i kursów specjalizacyjnych.