Książka przygotowana w naszym Wydawnictwie na zlecenie Wolters Kluwer Polska.
Opracowanie obejmowało:
• opracowanie redakcyjne
• skład i łamanie
• dwie korekty
• indeks
Szczegóły produktu
Tytuł: | Marketing usług zdrowotnych |
Autor: | Beata Nowotarska – Romaniak |
Format: | B5 (148 x 210mm) |
Oprawa: | miękka |
Wydano: | nakładem Wolters Kluwer Polska , 2012r. |
ISBN: | 978-83-264-4110-3 |
Opis:
|
Książka przygotowana przez nasze Wydawnictwo na zlecenie Wolters Kluwer Polska.
Opracowanie obejmowało: redakcję, korekty, indeksy, skład i łamanie. Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnien dotyczących marketingu placówek służby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Książka pomaga:
Przejrzysty układ treści ułatwia Czytelnikowi szybkie przejęcie od teorii i definicji kluczowych pojęć marketingu usług zdrowotnych do praktycznych wskazówek dotyczących budowy planu marketingowego. Adresaci: |