Liczba wydanych publikacji: 1205

Bank na rynku finansowym

Bank na rynku finansowym

Książka przygotowana w naszym Wydawnictwie na zlecenie Wolters Kluwer Polska.
Opracowanie obejmowało:
• opracowanie redakcyjne
• skład i łamanie
• dwie korekty
• obsługę korekty autorskiej…

Szczegóły produktu

Tytuł: Bank na rynku finansowym. Problemy skali, efektywności i nadzoru
Autor: Ewa Miklaszewska
Format: 176×250
Oprawa: miękka
Wydano: nakładem Wolters Kluwer Polska – Oficyna, 2010 r
ISBN: 978-83-264-1052-9
 

 

 

Opis:

 

Książka przygotowana przez nasze Wydawnictwo na zlecenie Wolters Kluwer Polska.

Opracowanie obejmowało: redakcję, korekty, indeksy, skład i łamanie.

 

Analiza wyzwań stojących współcześnie przed bankami, regulatorami i innymi uczestnikami rynku finansowego wskazuje na konieczność ponownego przemyślenia roli banku i pozycji, jaką zajmuje on na rynku finansowym. Korzyści płynące z szerokiego zakresu oferowanych przez bank produktów i usług należy oceniać w szerszym kontekście – nie tylko pod względem efektywności operacyjnej banku, ale i efektywnego zarządzania ryzykiem i spójnego ładu korporacyjnego.
Celem książki jest ukazanie transformacji pozycji i funkcji, jakie pełni współczesny bank na rynku finansowym, oraz analiza nowych źródeł efektywności i synergii w działalności bankowej.
Takiej refleksji służyć ma kompleksowe omówienie:

  • zagadnień związanych z konkurencyjnością, stabilnością i regulacją rynku bankowego w świetle tendencji globalnych,
  • kondycji polskich banków, zarówno bankowości komercyjnej, jak i spółdzielczej oraz specjalistycznej,
  • zmian w systemach regulacyjnych i zarządzaniu ryzykiem przez współczesny bank, zwłaszcza w kontekście wymogów UE i umów globalnych,obszarów, na których działa współczesny bank, ewolucji produktów i usług bankowych,
  • kwestii związanych z badaniem efektywności banków, zarówno od strony teoretyczne!, jak i badań empirycznych,
  • zagadnień kreowania wartości dla akcjonariuszy, rynku fuzji i przejęć, kwestii własności banków i realizowanego przez nie modelu biznesowego.