
Książka przygotowana w naszym Wydawnictwie na zlecenie Wolters Kluwer Polska.
Opracowanie obejmowało:
• opracowanie redakcyjne
• skład i łamanie
• dwie korekty
• obsługę korekty autorskiej…
Szczegóły produktu
Tytuł: |
Zarządzanie rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw |
Autor: | Stefan Lachiewicz , Marek Matejun |
Format: | 125 x 176 |
Oprawa: | twarda |
Wydano: | nakładem Wolters Kluwer Polska – Oficyna, 2012 r |
ISBN: | 978-83-264-1430-5 |
Opis:
|
Książka przygotowana przez nasze Wydawnictwo na zlecenie Wolters Kluwer Polska. Opracowanie obejmowało: redakcję, korekty, indeksy, skład i łamanie. Publikacja prezentuje podstawowe modele i metody zarządzania rozwojem mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw oraz instrumenty umożliwiające podwyższenie poziomu strategicznej działalności tej grupy przedsiębiorstw. W opracowaniu podjęto dyskusję nad różnymi wariantami i metodami zarządzania oraz przedstawiono przykłady rozwiązań, które pokazują możliwości strategicznego rozwoju firm z sektora MŚP. Główne obszary tematyczne to: – analiza różnych kierunków oraz uwarunkowań rozwoju firm z sektora MŚP – kontekst strategiczny ich rozwoju w świetle badań empirycznych, rola pozytywnego potencjału organizacji, sposoby pokonywania oporów w procesie zmian, Zespół autorski stanowią pracownicy naukowo-dydaktyczni z czołowych ośrodków akademickich; ich zainteresowania badawcze koncentrują się wokół modeli i metod zarządzania rozwojem współczesnych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Dzięki temu prezentowane treści teoretyczne uzupełnione są wynikami licznych badań (zarówno ilościowych, jak i jakościowych) oraz analiz procesów gospodarczych. Pogłębione rozważania teoretyczne i silne akcenty empiryczne stanowią podstawowe zalety tej monografii, czyniąc ją gotową do wykorzystania w praktyce gospodarczej firm sektora MŚP. |