Liczba wydanych publikacji: 1205

Skuteczna polityka cenowa

Skuteczna polityka cenowa

Książka przygotowana w naszym Wydawnictwie na zlecenie Wolters Kluwer Polska.
Opracowanie obejmowało:
• opracowanie redakcyjne
• skład i łamanie
• dwie korekty
• obsługę korekty autorskiej…

Szczegóły produktu

Tytuł: Skuteczna polityka cenowa
Autor: Ian Ruskin – Brown
Format: 176 x 250
Oprawa: miękka
Wydano: nakładem Wolters Kluwer Polska – Oficyna, 2009 r
ISBN: 978-83-7526-698-6
 

 

 

 

Opis:

 

Książka przygotowana przez nasze Wydawnictwo na zlecenie Wolters Kluwer Polska.

Opracowanie obejmowało: redakcję, korekty, indeksy, skład i łamanie.

 

 

W dzisiejszym świecie działalność gospodarcza staje się coraz bardziej konkurencyjna. Jeśli „konkurencyjność” nie ma oznaczać jedynie niższych cen i mniejszych zysków, polityka cenowa musi być prowadzona profesjonalnie.

Niniejsza książka jest praktycznym przewodnikiem pokazującym menedżerom, jak zrównoważyć ceny z wartością oferowaną klientom, a tym samym zoptymalizować rentowność przedsiębiorstwa. W logicznym, uporządkowanym układzie ukazuje proces opracowania strategii cenowych dla produktów i usług z jednoczesnym monitorowaniem konsekwencji, jakie każda decyzja w sprawie cen oznacza dla zysków firmy. Najważniejsze z poruszanych problemów to:

  • zasady budowania strategii cenowych oraz ich wdrażania,
  • najczęściej spotykane metody ustalania cen, ich wady i zalety,
  • taktyka ustalania cen – jak sobie radzić z codziennością presją na ceny,
  • wojny cenowe – jak je przewidywać i jak im zapobiegać,
  • charakterystyczne cechy klientów na rynkach konsumenckich i przemysłowych,
  • podstawowe zasady negocjacji cenowych.

Adresaci:

Ilustrację omawianych zagadnień stanowią aktualne, a zarazem uniwersalne przykłady zaczerpnięte z realnego świata działalności gospodarczej. Książka zawiera też ćwiczenia pozwalające czytelnikowi odnieść zamieszczone w niej treści do sytuacji jego firmy. Jest więc cenną pomocą dla tych dyrektorów, menedżerów produktu oraz menedżerów z działów sprzedaży i marketingu małych, średnich, a także większych firm, którzy są odpowiedzialni za ustalanie oraz wdrażanie strategii cenowych