Książka przygotowana w naszym Wydawnictwie na zlecenie Wolters Kluwer Polska.
Opracowanie obejmowało:
• opracowanie redakcyjne
• skład i łamanie
• dwie korekty
• obsługę korekty autorskiej…
Szczegóły produktu
Tytuł: | Reputacja przedsiębiorstwa. Tworzenie kapitału zaufania. |
Autor: | Tomasz Dąbrowski |
Format: | B 5 |
Oprawa: | Twarda |
Wydano: | 2010 r. |
ISBN: | 978-83-7526-703-7 |
Opis: | Publikacja wydana nakładem Wolters Kluwer.
Ostatni kryzys i skandale finansowe, skupiające na początku XXI wielu uwagę mediów i opinii publicznej, spowodowały drastyczny spadek zaufania do przedsiębiorstw. Aby odzyskać zaufanie swoich interesariuszy, przedsiębiorstwa muszą stać się bardziej wiarygodne. Pomóc im w tym może umiejętnie zarządzanie reputacją. Czytelnicy tej książki – kadra zarządzająca firm, menedżerowie, a także studenci kierunków związanych z zarządzaniem – otrzymują rozległą wiedzę dotyczącą:
Przedstawione w książce doświadczenia takich firm jak Google, Johnson & Johnson, Apple, Southwest Airlines, 3M i innych zajmujących czołowe miejsca w rankingach reputacji dowodzą, że zarządzanie reputacją to przede wszystkim kształtowanie rzeczywistych cech przedsiębiorstwa, a nie tylko jego wizerunku. Potwierdzają to zaprezentowane szeroko w ksiażce wyniki badań prowadzonych przez najpoważniejsze światowe ośrodki zajmujące się tą dziedziną. |