
Książka przygotowana w naszym Wydawnictwie na zlecenie Wolters Kluwer Polska.
Opracowanie obejmowało:
• opracowanie redakcyjne
• skład i łamanie
• dwie korekty
• obsługę korekty autorskiej…
Szczegóły produktu
Tytuł: | Plany marketingowe |
Autor: | Malcolm McDonald, Hugh Wilson |
Format: | B5 (176 x 250 mm) |
Oprawa: | miękka |
Wydano: | nakładem Wolters Kluwer Polska – Oficyna, 2012 r |
ISBN: | 978-83-264-1451-0 |
Opis:
|
Książka przygotowana przez nasze Wydawnictwo na zlecenie Wolters Kluwer Polska. Opracowanie obejmowało: redakcję, korekty, indeksy, skład i łamanie.
Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego:
Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału. |