
Książka przygotowana w naszym Wydawnictwie na zlecenie Wolters Kluwer Polska.
Opracowanie obejmowało:
• opracowanie redakcyjne
• skład i łamanie
• dwie korekty
• obsługę korekty autorskiej…
Szczegóły produktu
Tytuł: | Nowoczesne techniki sprzedaży. Metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klientem |
Autor: | Charles M. Futrell |
Format: | 210 x 297 |
Oprawa: | twarda |
Wydano: | nakładem Wolters Kluwer Polska – Oficyna, 2011 r |
ISBN: | 978-83-264-1190-8 |
Opis:
|
Książka przygotowana przez nasze Wydawnictwo na zlecenie Wolters Kluwer Polska.
Opracowanie obejmowało: redakcję, korekty, indeksy, skład i łamanie.
Nowoczesne techniki sprzedaży to niezastąpiony podręcznik dla każdego sprzedawcy. Jest to kompendium wiedzy potrzebnej do osiągnięcia podstawowego celu każdego handlowca – zdobycia nowych klientów i utrzymania dotychczasowych. W książce czytelnik znajdzie wiele przykładów i praktycznych wskazówek przydatnych na każdym etapie pracy sprzedawcy – od pierwszego kontaktu z klientem i zainteresowania go produktem lub usługą, poprzez prezentację oferty, negocjacje, samą transakcję, aż po utrzymywanie dobrych relacji z klientem po dokonaniu przez niego zakupu. Jest to jeden z najbardziej popularnych podręczników tej dziedziny, nie tylko w Stanach Zjednoczonych. Przetłumaczony został na kilka języków. Za oceanem jest to już jedenaste, a w Polsce drugie wydanie. Różni się ono od poprzedniego wieloma nowymi elementami ułatwiającymi poznanie tematu. – Każdy rozdział rozpoczyna Problem – jeden z wielu, z którymi styka się każdy sprzedawca – a kończy Rozwiązanie problemu. |