Liczba wydanych publikacji: 1205

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym wyd 4

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym wyd 4

Książka przygotowana w naszym Wydawnictwie na zlecenie Wolters Kluwer Polska.
Opracowanie obejmowało:
• opracowanie redakcyjne
• skład i łamanie
• dwie korekty
• indeks

Szczegóły produktu

Tytuł: Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym wyd 4
Autor: Małgorzata Michalik , Henryk Mruk , Bogna Pilarczyk
Format: B5 (148 x 210mm)
Oprawa: miękka
Wydano: nakładem Wolters Kluwer, 2014r.
ISBN: 978-83-264-3447-1
 

 

Opis:

 

Książka przygotowana przez nasze Wydawnictwo na zlecenie Wolters Kluwer Polska.

Opracowanie obejmowało: redakcję, korekty, indeksy, skład i łamanie.

Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak:

  • zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym,
  • strategia produktu na rynku farmaceutycznym – cykl życia leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki,
  • tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów cenowych,
  • marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami – strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego,
  • badanie zachowań pacjentów – znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla budowania skutecznych strategii i działań marketingowych.

Adresaci:
Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów marketingu podmiotów zajmujących się wytwarzaniem, dystrybucją i logistyką produktów farmaceutycznych, a także pracowników aptek i studentów takich kierunków jak farmacja, promocja zdrowia oraz zarządzanie i marketing.