Książka przygotowana w naszym Wydawnictwie na zlecenie Wolters Kluwer Polska.
Opracowanie obejmowało:
• opracowanie redakcyjne
• skład i łamanie
• dwie korekty
• indeks
Szczegóły produktu
Tytuł: | Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym wyd 4 |
Autor: | Małgorzata Michalik , Henryk Mruk , Bogna Pilarczyk |
Format: | B5 (148 x 210mm) |
Oprawa: | miękka |
Wydano: | nakładem Wolters Kluwer, 2014r. |
ISBN: | 978-83-264-3447-1 |
Opis:
|
Książka przygotowana przez nasze Wydawnictwo na zlecenie Wolters Kluwer Polska.
Opracowanie obejmowało: redakcję, korekty, indeksy, skład i łamanie. Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak:
Adresaci: |