
Książka przygotowana w naszym Wydawnictwie na zlecenie Wolters Kluwer Polska.
Opracowanie obejmowało:
• opracowanie redakcyjne
• skład i łamanie
• dwie korekty
• indeks
Szczegóły produktu
Tytuł: | Marketing na rynku międzynarodowym |
Autor: | Wojciech Grzegorczyk |
Format: | B5 (176 x 250 mm) |
Oprawa: | miękka |
Wydano: | nakładem Wolters Kluwer Polska , 2013r. |
ISBN: | 978-83-264-4084-7 |
Opis: |
Książka przygotowana przez nasze Wydawnictwo na zlecenie Wolters Kluwer Polska.
Opracowanie obejmowało: redakcję, korekty, indeksy, skład i łamanie. W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia:
Opisane w książce strategie ekspansji na rynki zagraniczne i funkcjonowania na nich zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków. Adresaci: Publikacja jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, marketingu i międzynarodowych stosunków gospodarczych oraz dla menedżerów przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych. |