Książka przygotowana w naszym Wydawnictwie na zlecenie Wolters Kluwer Polska.
Opracowanie obejmowało:
• opracowanie redakcyjne
• skład i łamanie
• dwie korekty
• obsługę korekty autorskiej…
Szczegóły produktu
Tytuł: |
Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy |
Autor: |
Michał Dziekoński, Robert Kozielski |
|
|
Format: |
148 x 210
|
Oprawa: |
miękka |
Wydano: |
nakładem Wolters Kluwer Polska – Oficyna, 2006 r |
ISBN: |
978-83-7526-178-3 |
Opis:
|
Książka przygotowana przez nasze Wydawnictwo na zlecenie Wolters Kluwer Polska.
Opracowanie obejmowało: redakcję, korekty, indeksy, skład i łamanie.
Autorzy szczegółowo, krok po roku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy.
Z tej książki dowiesz się:
- od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego,
- jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy,
- jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu na CD,
- jak opracować kolejne części planu marketingowego,
- jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, tworząc plan.Dodatkowo inspiracją przy opracowywaniu własnego planu marketingowego mogą być omówione w książce i dołączone na CD przykładowe plany marketingowe różnych firm i instytucji.Zamieszczony na CD szablon planu marketingowego do samodzielnego wypełnienia jest tak zaprojektowany, że po wprowadzeniu wymaganych danych do kolorowych pól pozostałe komórki w kolorze szarym (a także wykresy) generują się automatycznie. Jeśli po wypełnieniu wydrukujesz plan, możesz go z powodzeniem wykorzystać w charakterze planu marketingowego swojej firmy na trzy lata, ze szczegółowym planem operacyjnym na jeden rok.
|