Liczba wydanych publikacji: 1205

Gamestorming

Gamestorming

Książka przygotowana w naszym Wydawnictwie na zlecenie Wolters Kluwer Polska.
Opracowanie obejmowało:
• opracowanie redakcyjne
• skład i łamanie
• dwie korekty
• indeks

Szczegóły produktu

Tytuł:

Gamestorming: A Playbook for Innovators, Rulebreakers, and Changemakers

Autor:

Sunni Brown , Dave Gray , James Macanufo

Format: B5 (176 x 250 mm)
Oprawa: twarda
Wydano: nakładem Wolters Kluwer Polska , 2013r.
ISBN: 978-83-264-4267-4
Opis:

Wspaniałe rzeczy nie dzieją się w próżni. Stworzenie przestrzeni do kreatywnego myślenia i innowacyjności może okazać się ogromnym wyzwaniem. Jak tego dokonać w swojej firmie? Odpowiedź może cię zaskoczyć: poprzez gry biznesowe.
Autorzy książki prezentują narzędzia i techniki stosowane przez innowacyjnych profesjonalistów. Gamestorming to unikatowy zestaw ponad 80 gier, które pomagają przełamywać bariery oraz zachęcają do angażowania się i kreatywnego myślenia, a jednocześnie pomagają organizować pracę w firmie.

Dzięki tej publikacji dowiesz się, jak:

  • zażegnać konflikt i zwiększyć zaangażowanie pracowników,
  • poprawić współpracę i komunikację dzięki technikom myślenia wizualizacyjnego,
  • pogłębić wzajemne zrozumienie przez wcielanie się w role klienta i użytkownika,
  • skracać spotkania i sprawiać, że staną się bardziej produktywne,
  • zidentyfikować źródło problemu i odkryć drogi prowadzące do jego rozwiązania.

Odwieczny problem: potrzeba innowacyjności. Nareszcie mamy rozwiązanie: Gamestorming. Gry biznesowe dla innowatorów. Ta błyskotliwa, dowcipna i praktyczna książka mobilizuje do myślenia i pobudza kreatywność. A to wszystko za pomocą rzeczy, które już teraz znajdują się w twojej szafce w biurze!

Daniel H. Pink, autor Drive i A Whole New Mind