
Książka przygotowana w naszym Wydawnictwie na zlecenie Wolters Kluwer Polska.
Opracowanie obejmowało:
• opracowanie redakcyjne
• skład i łamanie
• dwie korekty
• indeks
Szczegóły produktu
Tytuł: |
Gamestorming: A Playbook for Innovators, Rulebreakers, and Changemakers |
Autor: | |
Format: | B5 (176 x 250 mm) |
Oprawa: | twarda |
Wydano: | nakładem Wolters Kluwer Polska , 2013r. |
ISBN: | 978-83-264-4267-4 |
Opis: |
Wspaniałe rzeczy nie dzieją się w próżni. Stworzenie przestrzeni do kreatywnego myślenia i innowacyjności może okazać się ogromnym wyzwaniem. Jak tego dokonać w swojej firmie? Odpowiedź może cię zaskoczyć: poprzez gry biznesowe. Dzięki tej publikacji dowiesz się, jak:
Odwieczny problem: potrzeba innowacyjności. Nareszcie mamy rozwiązanie: Gamestorming. Gry biznesowe dla innowatorów. Ta błyskotliwa, dowcipna i praktyczna książka mobilizuje do myślenia i pobudza kreatywność. A to wszystko za pomocą rzeczy, które już teraz znajdują się w twojej szafce w biurze! Daniel H. Pink, autor Drive i A Whole New Mind
|