
Książka przygotowana w naszym Wydawnictwie na zlecenie Wolters Kluwer Polska.
Opracowanie obejmowało:
• opracowanie redakcyjne
• skład i łamanie
• dwie korekty
• indeks
Szczegóły produktu
Tytuł: | Badania marketingowe na rynku business-to-business |
Autor: | Kaniewska-Sęba A., Leszczyński G., Pilarczyk B. |
Ilość str. | 320 |
Format: | B5 (176 x 250 mm) |
Oprawa: | miękka |
Wydano: | nakładem Wolters Kluwer Polska , 2006r. |
ISBN: | 83-7484-015-3 |
Opis: | W książce omówiono:
Publikacja jest przeznaczona dla osób zajmujących się gromadzeniem i wykorzystywaniem informacji rynkowych w przedsiębiorstwach i różnych instytucjach, a także dla studentów jako materiał uzupełniający do zajęć z badań marketingowych, analizy rynku i marketingu business-to-business. |