Liczba wydanych publikacji: 1205

Program szkolenia z zakresu obsługi klienta

Program szkolenia z zakresu obsługi klienta

Książka przygotowana w naszym Wydawnictwie na zlecenie Wolters Kluwer Polska.
Opracowanie obejmowało:
• opracowanie redakcyjne
• skład i łamanie
• dwie korekty
• obsługę korekty autorskiej…

Szczegóły produktu

Tytuł: Program szkolenia z zakresu obsługi klienta – Ćwiczenia, formularze, wskazówki dla prowadzącego
Autor: Jeff Gee, Val Gee
Format: A4 (210 x 297 mm)
Oprawa: miękka
Wydano: nakładem Wolters Kluwer Polska – Oficyna, 2011 r
ISBN: 978-83-264-1467-1
 

 

Opis:

 

 

 

 

 

Książka przygotowana przez nasze Wydawnictwo na zlecenie Wolters Kluwer Polska.

Opracowanie obejmowało: redakcję, korekty, indeksy, skład i łamanie.

Zestaw 60 sesji szkoleniowych wraz z materiałami na CD stanowi kompletny program rozwoju umiejętności niezbędnych do profesjonalnej obsługi klienta.

Zestaw zawiera interaktywne ćwiczenia uszeregowane według celów szkoleniowych, które pomagają kształtować umiejętności interpersonalne konieczne do skutecznego komunikowania się oraz rozwijają kompetencje zawodowe i zdolności rozwiązywania konkretnych problemów. Mają też na celu utrwalanie pozytywnego nastawienia do klientów i wzmacnianie motywacji do pracy.

Każda z sesji zawiera wszystkie elementy niezbędne do przeprowadzenia zajęć:

  • opis celów szkoleniowych oraz przykładowych korzyści
  • informacje na temat czasu szkolenia i potrzebnych materiałów
  • tematy do dyskusji
  • arkusze dla uczestników
  • scenariusze do ćwiczeń polegających na odgrywaniu ról
  • plansze do wyświetlania