Liczba wydanych publikacji: 1205

Menadżer sprzedaży na miarę XXI wieku

Menadżer sprzedaży na miarę XXI wieku

Książka przygotowana w naszym Wydawnictwie na zlecenie Wolters Kluwer Polska.
Opracowanie obejmowało:
• opracowanie redakcyjne
• skład i łamanie
• dwie korekty
• obsługę korekty autorskiej…

Szczegóły produktu

Tytuł: Menadżer sprzedaży na miarę XXI wieku
Autor: Walter Vieira
Format: 148 x 210
Oprawa: miękka
Wydano: nakładem Wolters Kluwer Polska – Oficyna, 2010 r
ISBN: 978-83-7526-721-1
 

 

 

Opis:

 

 

 

Książka przygotowana przez nasze Wydawnictwo na zlecenie Wolters Kluwer Polska.

Opracowanie obejmowało: redakcję, korekty, indeksy, skład i łamanie.

 

Wielu handlowców, których awansowano na menedżerów sprzedaży, nigdy nie zostaje menedżerami z prawdziwego zdarzenia. Jednym z głównych powodów jest nieświadomość różnicy między zarządzaniem a działaniem jako sprzedawca. Dobry menedżer sprzedaży musi umieć nie tylko wykonywać pracę handlowca, ale także nakłonić innych do robienia tego, czego od nich oczekuje.

Walter Vieira, prezes Marketing Advisory Services Group w Bombaju, szkoleniowiec, konsultant, autor wielu cenionych książek, wskazuje, jak uniknąć związanych z tym problemów i jak rozwijać cechy niezbędne skutecznemu menedżerowi sprzedaży oraz umiejętności:

  • komunikacji werbalnej i pisemnej, sporządzania raportów, prowadzenia spotkań,
  • planowania działania całego zespołu w krótkim i długim horyzoncie czasowym,
  • stosowania nowoczesnych technologii w zarządzaniu sprzedażą,
  • zarządzania czasem i organizowania działań zespołu,
  • selekcji i rekrutacji handlowców – rozpoznawania dobrych kandydatów w procesie rekrutacji,
  • skutecznego motywowania handlowców, ich oceny i wspomagania ich rozwoju.