Liczba wydanych publikacji: 1205

Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy

Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy

Książka przygotowana w naszym Wydawnictwie na zlecenie Wolters Kluwer Polska.
Opracowanie obejmowało:
• opracowanie redakcyjne
• skład i łamanie
• dwie korekty
• obsługę korekty autorskiej…

Szczegóły produktu

Tytuł: Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy
Autor: Michał Dziekoński, Robert Kozielski
Format: 148 x 210
Oprawa: miękka
Wydano: nakładem Wolters Kluwer Polska – Oficyna, 2006 r
ISBN: 978-83-7526-178-3
 

 

 

Opis:

 

 

 

Książka przygotowana przez nasze Wydawnictwo na zlecenie Wolters Kluwer Polska.

Opracowanie obejmowało: redakcję, korekty, indeksy, skład i łamanie.

 

Autorzy szczegółowo, krok po roku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy.

Z tej książki dowiesz się: 

  • od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego,
  • jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy,
  • jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu na CD,
  • jak opracować kolejne części planu marketingowego,
  • jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, tworząc plan.Dodatkowo inspiracją przy opracowywaniu własnego planu marketingowego mogą być omówione w książce i dołączone na CD przykładowe plany marketingowe różnych firm i instytucji.Zamieszczony na CD szablon planu marketingowego do samodzielnego wypełnienia jest tak zaprojektowany, że po wprowadzeniu wymaganych danych do kolorowych pól pozostałe komórki w kolorze szarym (a także wykresy) generują się automatycznie. Jeśli po wypełnieniu wydrukujesz plan, możesz go z powodzeniem wykorzystać w charakterze planu marketingowego swojej firmy na trzy lata, ze szczegółowym planem operacyjnym na jeden rok.