Liczba wydanych publikacji: 1205

E-commerce

E-commerce

Książka przygotowana w naszym Wydawnictwie na zlecenie Wolters Kluwer Polska.
Opracowanie obejmowało:
• opracowanie redakcyjne
• skład i łamanie
• dwie korekty
• obsługę korekty autorskiej…

Szczegóły produktu

Tytuł: E-commerce. Proste odpowiedzi na trudne pytania
Autor: Tomasz Karwatka, Dawid Sadulski
Format: 176×250
Oprawa: miękka
Wydano: nakładem Wolters Kluwer Polska – Oficyna, 2011 r
ISBN: 978-83-264-1334-6
 

 

 

 

 

 

Opis:

 

Książka przygotowana przez nasze Wydawnictwo na zlecenie Wolters Kluwer Polska.

Opracowanie obejmowało: redakcję, korekty, indeksy, skład i łamanie.

 

Pierwsza nagroda w konkursie ECONOMICUS 2011
w kategorii „Najlepszy poradnik ekonomiczny”

Ponad 300 lat internetowych doświadczeń, 61 profesjonalistów w jednym miejscu!

… a wszystko po to, aby dostarczyć czytelnikom najbardziej aktualną wiedzę o e-handlu. W świecie, w którym nowe informacje pojawiają się co kilka sekund, potrzebne jest świeże podejście do tak pasjonującego tematu, jakim jest e-commerce.

Dlatego autorzy zdecydowali się na intrygujący krok. Stworzyli stronę internetową, na której internauci zadawali pytania dotyczące e-handlu.

Powstała lista blisko 150 pytań… bez odpowiedzi. Dotyczyły one różnych obszarów, od marketingu i PR po finanse i logistykę. Stało się jasne, że jedna ani nawet dwie osoby nie zdołają odpowiedzieć na wszystkie. Nie chodziło bowiem o kolejny „research Internetu”, ale o to, co najcenniejsze i najbardziej inspirujące – przykłady wzięte z życia, praktyki i dużego bagażu doświadczeń. Autorzy postanowili więc zaprosić do współpracy ekspertów z różnych dziedzin. W taki sposób powstało unikalne FAQ w formie książki.

Kto powinien przeczytać tę książkę?

Każdy:

  • kto szuka nowej jakości w e-commerce,
  • kto chce pogłębić swoją wiedzę o handlu elektronicznym,
  • komu wydaje się, że chyba o czymś zapomniał przy tworzeniu sklepu,
  • kto zamierza otworzyć e-sklep,
  • kto szuka przykładów, a nie definicji.

Autorzy książki, Tomasz Karwatka i Dawid Sadulski, mają wieloletnie i zróżnicowane doświadczenia z e-commerce, pozwalające na przygotowanie tak bogatej książki. Tomek pracował w kilku agencjach interaktywnych, a następnie założył własną. Dawid pracował bezpośrednio dla firm zajmujących się e-handlem. To pozwoliło także na zebranie kontaktów, które umożliwiły znalezienie najlepszego autora odpowiedzi na każde z pytań.